2014. március 31., hétfő

március 31. csajnap.

odafelé a villamoson eszembe jut, hogy camille másnap utazik haza. mikor megérkezem (utca feltúrva. járda nincs. botorkálok.) behúz az irodába és a hűtőből elővarázsol egy kis műanyag dobozt. süti. neked. kanadai. és nézd. magyarul a recipe. nekem? igen! nagyon köszönöm. már a múlt héten megbeszéltük hogy ma kihennázom. az ablak mellé telepedünk. nézzük a füzetet. nem tud választani. én választok. közben két csaj jön. szeretnétek hennát? mennyi idő míg megcsinálod? egy kis kézfejnyi minta fél óra. akkor majd legközelebb. gyere. megcsinálom gyorsan. nem lehet. legközelebb. 4-re megyek a gyerekért. két hét múlva jövök. a mintafüzet itt lesz. válasszatok mintát a jövő héten. jó. sziasztok. belefogok camille mintájába. szól a zene. annyira szépet akarok csinálni. jönnek mennek a csajok. épp azt a csajt engedik be, akit az első alkalommal először hennáztam. és camillel-el akart interjúzni. lekopott a hennám. szeretnék újat. sietek. várj. mindjárt kész vagyok. de sietek. várj. az utcáról egy fiatal pasi kiabál befelé. gyere már! mennem kell. ahogy kimegy, jön szintén az első alkalomról szőkeség. szia. mizu? a mandulám. leheli. nagyon fáj. eltorzul az arca. mogorva. rossz kedvű. magába fordult. csak int mikor elmegy. közben camille fészkelődik. csinálhatunk egy fotót? ne viccelj. röhögünk. a kérdés rögzült. 




mikor camille feláll, kérek egy cigit. odapenderül egy csaj. jókedvű. nagyon barna bőrű cigány csaj. csillogó fehér fogsorú. lehuppan mellém. te csinálsz nekem ilyet? én. akkor légyszi. milyet? válassz! nem tudok. gyere. nézzük végig. nem tudok választani. rám bízod? aha. ez jó lesz? jó. hová? ide. ezt takarja el. a kézfején kékes tetoválás. nem tudom minek készülhetett valaha. jó. akkor itt kezdem. várj. megnyalja az ujját és lemaszatol egy sebről némi alvadtvért az alkarján. szégyenlősen mosolyog. fél szemmel a többi csajt nézi. aztán figyeli ahogy kanyarog a henna a kezén. 








csúnya a kezem. dehogy. hülyeség. de. csupa seb. azokat a henna eltakarja. mitől sebes? a cucctól. de most nem fogok egy ideig. miért nem? ááááááá! nagyon ki vagyok akadva. a fiam drogos. cuccozik. (?!) 17 éves. mivan? és mit használ? azt a szart. zenét. hiába beszélek neki. nem tudom visszaküldeni vidékre. vissza? hová vissza? nem én vagyok a gyámja, hanem a testvérem. vidéken él. a gyerek feljött pestre. most drogozik. nem tudom visszaküldeni. a múltkor levittem én. anyámékhoz. én ha nem látom magam körül, nem szúrok. esküszöm. lent voltam egy hétig anyáméknál és nem csináltam. a vidéki levegő. akkor mért nem maradsz ott egy darabig? egy kicsit? hülye vagy?! 15 évig éltem svájcban. végig kokóztam. én nem megyek vidékre. nem vagyok ahhoz szokva. ő beszél németül? bök a fejével camille felé. camille és rami az asztal másik oldalán beszélgetnek. képeket nézegetnek a már kihennázott csajjal. nem tudom. kérdezd meg. hééé! figyu! sprehszt du dojcs? camille meglepődik. mosolyogva mondja magyarul: sajnos nem. egy kicsikét franciául. angolul. és egy kicsit magyarul. teszem hozzá. te beszélsz németül? persze. kint éltem svájcban. van szemceruzád? nincs. a szemöldökömre kell. nincs. majd legközelebb hozok. ok. de hozzál. imádom ezeket a sminkcuccokat. ne mozogj. elrontom. jó. bejön két csaj. az egyik nagyon rövid hajú. pici. vékony. hatalmas pulcsiban. megint mocorog. ne mozogj. sajtkukac. megbök a lábával. szerinted neki puncija van? hééééé! aranyom. gyere már ide. figyu. mutogass már nekem ruhákat míg festenek. jó. jajj az de jó. hozd csak ide! köszi. azt meg próbáld fel. jajj de csinatoss vagy! röhög. ne mozogj. komolyan. jó. na milyen legyen a csillám? kő legyen. itt meg itt. na akkor legyen lila. ide is. bök a szája fölé. és mégis hogy? egy percre be tudod fogni a szádat? kibírod? ki. eskszm…sziszegi a fogai közül. nagy röhögés. odaragasztok egy követ. nnna. megvagyunk. csinálhatok egy képet? nem fog látszódni az arcod. csak a szád, meg a kezed. tőlem az arcom is látszódhat. na milyen lett? megmutatom a fényképet. 




nagyon csinatoss. akkor ma nem mosogatok a munkahelyemen. húzzál gumikesztyűt. dehogy. akkor nem látszik. hozol legközelebb szemceruzát? hozok. na akkor ezeket a ruhákat viszem. kinek mutassam meg? katinka bólint. ok. rendben. várj. sajtkukac. berakom a táskádba mielőtt elkened a hennád. összehajtom és elsüllyesztem a táskájába a ruhákat. na akkor gyere életem beszélni akarok veled. belekarol az egyik csajba és hangosan csacsogva indulnak el. pakolok én is. camille utánam szól. gyöngyi. süti. süti! camille búcsúzik a lányoktól. másnap repül londonba. ezzel egy kicsit elviszem a csajnapot mutat a hennájára. viszlát szeptemberben. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése