2014. április 28., hétfő

április 28. csajnap

nagyon meleg van. gyönyörű tavaszi nap. épphogy elindulok jön egy sms. sziamia, ugye ma jössz? Orsi. Ja. írom, hogy már úton vagyok. …..zsírszuper! egy gyors munkahelyi „kihelyezett” ügyintézés a Jelenben és már ott is leszek. (bevállalós pasinak stilizált vaginahennafestés bemelegítésként)
3 csajjal együtt megyek be. sziasztok. lepakolok, kipakolok. a csajok csacsognak és leülnek a számítógépekhez. a háromból ketten: anya és lánya. nagyon fiatalok. egy darabig reménykedem hogy a „kislány” csak kíséri az anyját és ő nem szúr. nagyon meleg van. rövidnadrág van rajta. a bokája fölött két seb. mint az összes többi csajnak. szúr. csendes. mosolyog. egyik kezével mobilt a másikkal plüssmackót markol. hennát lányok? nem. kösz. namivan! menjünk már! a harmadik az ajtóban toporog. úgy hagyják a zenét. palika. 


azért ezt a számot jobban bírom buikától. 


belelapozok a mintafüzetbe. majdnem lekopott a kezemen a minta. válogatok. éhes vagyok. kimegyek kajáért. hozzak valamit? kimegyek a sarokra a „kisboltba”. esni fog. a nyócker közepén hullámokban érkezik a meleg akácillat. keresem a fát. nem látom. visszaérek. kevesen vannak. csönd van. beszélgetünk. mi lesz a tűcserével? nem tudom. (Orsi) mennyi bérleti díjat állapítottak meg? 150.000,- Ft-ot. visszamenőleg. jóval a piaci ár fölött. mi lesz? nem tudom. az év végéig tudjuk a helyet fenntartani. a tű hamarabb el fog fogyni. akkor hová mennek majd? nem tudom. és lesz itt valaki? az önkormányzat megkereste a vöröskeresztet: nemet mondott. volt szó baptistákról. ők működtetnek valahol már tűcserét? tudtommal nem. nem tudom…talán az lesz a feltétele a tűcserének ha járnak majd misére…nem tudom. hm. kopognak. mindenki az ajtó felé mozdul. rács nyílik. egy nagyon férfias, vékony lány áll kinn. hangosan köszön. fura. mint egy pasi eltúlzott nőies mozdulatokkal. szája előtt nagyonlila kötött sál. fején baseballsapka. szia Orsi! Orsi ül a padon. lehajol hozzá. átöleli. végigkopog magassarkú papucsában a pultig. nézem és kezdem érteni. mindenkit ismer névszerint. Orsi hozzám kíséri. szeretnél hennát? olyan, mint a tetkó de csak egy hétig látszik. na? igen szeretnék. ráérsz? miért? mert ez idő. mennyi? fél-háromnegyed óra a festés. aztán még száradnia kell. ráérek. akkor jó. válassz mintát. ezt szeretném. jaj de szép. ugye? igen. melyik kezedre? erre. és asztalra teszi ökölbehajtott kezét. megfogom a kezét. kihajtom az ujjait. nyitott tenyérrel. hennázni csak így szabad. kicsit feljebb húzod a blúzod? nem akarom hogy összefogja a henna. nem nagyon férfias a kezem? (!) nem. szép hosszúak az ujjaid. csak szőrös vagyok. mióta beteg vagyok. beteg? mi bajod? rákom van. a májam és a vesém. kaptál kemót? igen. és? hogy bírtad? nem bírtam. nagyon beteg voltam tőle. remeg a keze. érzed? bocsánat. néha megremegek. miért? mert rettegek az emberektől. miért? mert kinéznek. ott ahol lakom. hol laksz? most gyálon. feltörtem egy házat. a volt sógornőm házát. évek óta nem lakik benn senki. én meg egyedül maradtam. feltörtem és most ott lakom. mi lett a pároddal? (Orsi) elhagyott. ő…..sutyorog hozzám hajolva….tudod ő egy olyan pasi volt, aki a lányokat és a pasikat is szerette. sokszor megvert. féltékeny volt. néha elmentem bulizni a capellába…tudod az egy…tudom. szóval. szóltak neki, hogy ott vagyok és hogy többen is dugnak engem. pedig én csak bulizni mentem. táncolni. feltettem a póthajam. kirittyentettem magam, ugye Orsi? fénykoromban milyen jól néztem ki? bizony! betettem a kék kontaklencsémet. dobáltam a hajam…..de nem csináltam semmit. ő meg odajött. kihozatott. ordibált  velem az utcán. aztán hazamentünk. de már nem haragszom. mikor elment, mondtam neki hogy találja meg a családját. és? azóta felesége van és gyereke. nem rossz egyedül? nem akarsz bepasizni? nem. jobb így. beteg vagyok. szakadt. pedig régen….milyen jól néztem ki! emlékszel Orsi? mikor régen a kálvária téren táncoltam? így ráztam a fejem. már akkor. aaaz nagyon durva volt. amilyen táncot ott lenyomtál a barátnőddel! (Orsi) jaj de szép lesz! ugye milyen jól néz ki a kezeden? teszek rá csillámot majd. nagyon csajos lesz. eleinte beszéd közben a lila sálat a szája elé húzta. 


mostanra lekerült a nagyonlila sál. előbukkant egy rövid szakáll. (!) nem szégyenlem. neked megmutatom. te jó asszony vagy. férjnél vagy? várj. add ide a kezed! majd megmondom. jobb kézzel hennázok. bal kezemet fogja. alulról az arcomba nézve mondja. rég vagytok együtt. 15-20 éve. (16) szép esküvő volt. fehér hosszú ruhád volt (!) és hosszabb hajad. olyan vállig érő (!) a férjed nálad magasabb. nagyon szeret. a tenyerén hord. és nagyon jól keres. hááááát?! mennyi a nagyon jól? 300.000,- Ft. ja. ketten. de……igen. neked nem fontos a pénz. (!) két gyereked van. (!) a nagyobb 10 alatt. a kisebb 4-5 éves. (!) basszus. honnan tudod?! nem tudom. szoktál jósolni? nem. csak akit szeretek. csinálhatok egy képet? (Orsi) persze dráágám! kihúzza magát. 


nézi a kezét. én is lefotózom, jó? felteszem az internetre. 


persze. nagyon köszönöm. állunk egymással szemben. szabad? néz rám. hátradől. karjait kitárja. egy ölelést? persze. gyere. 


ez gyönyörű. add meg a számod. én sok emberrel találkozom. akár pénzért is csinálhatnád! majd a lányok megadják ha aktuális jó? nézek valami rucit. megszáradt már? megnézem. erre itt még vigyázz. közben ronggyá ázva beesik a múltkori csaj. sziasztok. jajj! beszélnem kell veled. még alig jött be. jó. de most előbb gépezek. leül a számítógéphez. még egy kicsit látszik a hennám. csináljunk újat? később. rendben. addig gyere. belémkarol új barátnőm. válasszunk nekem valami cuccot. nézd. ez egy body? nem. ez egy tornadressz. nem baj. majd felveszem és ugrálok benne. vigyorog. körülnéz. és mi a helyzet a pasikkal lányok? nem tudom. mi legyen? idefele a vonaton egy szőkehajú zöldszemű pasi rámdőlt. pedig nem is kanyarodott. áááááá! zöld szemű. mint szandokán. az nem jó. nem?  nem. a barna szeműek. azok sokkal jobbak a szexben. Orsi maga elé bámul…..öööööö azt hiszem nekem még sose volt kékszemű pasim. röhögünk. még mindig belémkarolva az ajtó felé indulunk. sutyorog. tudod én nagyon adok magamra. csak most csóró vagyok. nagyon örülök neked. két hét múlva megint jövök. szia dráágám! szia!

visszafele a számítógép felé megyek. na? naaaa! a lányommal beszélgetek. ok. leülök. beszélgetünk. a narancs és ananászillatú fűszernövényekről. fáradt vagyok. 5 óra. édesem! jössz hennázni? mondom a lányommal beszélek. csattan fel. én kérek elnézést. bocs. nem szívességet kértem. kintről ordítanak. kopognak. gyere már! mit gondolsz? itt várnak! mindjárt megyek. elindul az ajtó felé. a pultnál bohóckodik aztán eltűnik. vele a zajos pasik az ajtó elől. fáradt vagyok lányok. elindulok haza. suliban voltam a hétvégén és ezt most éppen sok volt. két hét múlva jövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése